Wist je dat Manna naar meer dan 50 landen exporteert? We beschikken dus over de nodige kennis en ervaring om jou hierin te ondersteunen. Nood aan een snelle service? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Een betrouwbare partner
Wil jij échte Belgische sauzen importeren en/of exporteren? Ontdek hier waarom Manna de geschikte partner is voor jou:
- We beschikken over een uitgebreid gamma aan verschillende smaken*, met zowel warme als koude sauzen.
- We bieden verschillende soorten verpakkingen* aan in uiteenlopende formaten.
- Om onze productie nog verder te automatiseren en onze capaciteit te verhogen, investeren we voortdurend in nieuwe machines en systemen.
* Graag rekening houden met onderstaande minimale volumes per referentie per jaar:
- 30 paletten voor een bestaand recept onder eigen merk
- 50 paletten voor een nieuw recept dat we nog niet produceren
Ontdek hier onze verpakkingen
De klant staat centraal
Klantgerichtheid is één van de waarden die dagelijks door onze medewerkers toegepast worden. We zorgen steeds voor een uitstekende service. Dankzij onze flexibele productieplanning kunnen we nieuwe smaken en verpakkingen op korte termijn ontwikkelen. Zo kunnen we snel inspelen op jouw noden en wensen.Expertise
We exporteren onze sauzen naar meer dan 50 landen. Voor deze landen beschikken we dus reeds over een uitgebreide kennis van de verschillende vereisten (documenten, transport etc.). Je kan bij ons dus ook terecht voor het nodige advies. Op zoek naar een specifieke smaak voor jouw afzetmarkt? Geen probleem! We ontwikkelen samen met jou een recept op maat. Zo beschikken we over maar liefst 25 verschillende mayonaise recepturen, telkens aangepast aan de smaak van de lokale bevolking.Innovatie en MVO
Onze in-house R&D-afdeling zorgt dagelijks voor de optimalisatie van onze bestaande recepten én de ontwikkeling van nieuwe, verrassende smaken. Zo ontwikkelden we recent:
Ook in de toekomst streven we ernaar om op een duurzame manier te groeien. Ontdek hier welke duurzame acties we reeds ondernomen hebben en hoe we in de toekomst op een maatschappelijk verantwoorde manier willen blijven ondernemen.